Ångest

det här är det, rätta mig om jag har fel

tack though
jag är bara sur på allt som är...typ
känns som jag väntar på något
Man är bara sur på allt som är...typ
känns som man väntar på något
typ som samma irritation som när bussen är sen och det är pricken över i:t på en redan dålig dag och man är stressad
man har ingen ork, mår illa och man känner ingenting förutom sorg och avsmak utan någon egentlig anledning
nänä... man vill sova och vill inte vakna
det finns det ingen anledning till
ingenting är bra... skönaste sängen ever är obekväm, huden är obekväm... man tycker inte om någonting
det kryper i en som rastlöshet
men det är jobbigt att gå på toa för då blir man varse om att allt är verkligt och att man inte kan fly


mitt botemedel är atarax eller choklad... vad är din?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0