Åååh!

Det är typ såå himla tråkigt att inte kunna motionera... man tappar ju lusten till allt. Det är skinande sol ute nu och även om jag faktiskt ska ut i solen sen så har jag ingen större lust... jag vill bara sitta inne i min soffa och titta på Bleach hela dagen... :(

Jag vill gå ut och gå.. långt.... men dumfoten gör ont. Och inte har svullnaden lagt sig än heller. Bleh.

Jaa idag är jag lite bitter men jag tycker att det är himlarns typiskt att bara för att jag precis kommit igång med träning och allt så ska jag helt plötsligt inte få träna. Grr!!

Jag har iaf beställt en bok som ska hjälpa mig med motivation och allt. Keri Glassman som jobbar som typ dietist eller något sånt på CBS har skrivit "The O2-diet" läste om det i senaste topphälsa, och det är nog en diet som skulle passa mig. Jag som ändå hade tänkt bli vegeterian... jag kan vara frukt- och nöterian ett tag utan problem :)

Jag ska ge er lite mer insight på vad det hela handlar om. Under tiden ni väntar på att jag ska få, och läsa boken så kan ni kolla lite på Keri´s hemsida: http://www.nutritiouslife.com

Och jag väntar fortfarande på min Vaio... jag vill ha den nu, nu, NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0