Skärp dig!

Alltså... vad är jag egentligen? Många jag känner och har känt under mitt liv använder mig som någon form av 24 h service som de kan ringa till när de känner för det? Wtf liksom! Men alltså  ja jag är inte den som är den. Jag försöker alltid hjälpa, och jag förstår att ibland bara måste man få gnälla gnäll som inte har något slut. Men om man ska gnälla inför mig får man faktiskt ge något tillbaka now and then.
Eller så får jag börja ta betalt för min 24h service när jag är färdig beteendevetare. Frilansa lite liksom. 

Hah!
må gott!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Känner igen mig :(

2010-01-31 @ 15:28:17
URL: http://bombshellbaby.blogg.se/
Postat av: Vela

Känner också igen det där. Frilans var en bra ide :-)

2010-01-31 @ 17:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0