Se på sjutton!

Jag har fått nya rön idag: uppenbarligen lönar det sig att plugga! Jag var KÖNG på psykologi idag! Troligen så mycket KÖNG att jag borde få bli psykolog, bara så där! 

Okej jag ska inte ta ut segern i förskott men det kändes jävligt bra på tentan. Vissa saker satt jag och kliade mig i huvudet om rätt länge men tillslut klingade det till i huvudet och så kunde jag det också!
Jag säger som Lotta: Det är konstigt med mig, jag KAN så mycket! Om jag bara vill, men till skillnad från Lotta kan jag åka slalom också.

Det känns bra att jag gav mig fan på något och lyckades! Lite jävlar anamma finns det kvar i mig!
Matilda är ju världens bästa kompis också som ställer upp på att förhöra mig trots att hon är sjuk och inte alls har lust egentligen (fast jag tror att hon tyckte att det var ganska kul att få lära sig lite och att jag kunde rabbla vissa saker som andra rabblar alfabetet och bara tyckte att frågorna tog upp en massa onödigt, och att jag suckade åt att jag har allt detta i huvudet utan problem). Det är en riktig kompis det! 

Jag ser lite ljusare på min vårtermin nu och det känns inte alls fel! Jag har bara hemtentan i forskningsprocessen kvar sen får jag studera hälsopsykologi också, ja och så tentan i social psykologi men det är ju inte förrän i mars så det känns som att jag inte behöver jäkta med det. 

Min kropp är nu i någon form av utmattningsfas och dagen kommer spenderas med filmtittande, förhoppningsvis lite städning då det ser ut som ett bombnedslag här. Det blir gärna så när man pluggar. Allt annat liksom förfaller när man ger sig fan på något. Hoppas på att min mor vill ägna mig lite av sin tid idag och då kanske jag får bjuda henne på en kopp kaffe och då kan det ju inte se ut så här :)
Så här ser jag förövrigt ut när jag precis har gjort en tenta. Mmm just det!
Nu ska jag gå och köpa mig något att äta tror jag. För jag tänker då INTE laga mat idag!
Må gott!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, känner igen mig. man är helt slut efter en tenta. skönt att det gick bra! jag har omtenta i företagsekonomi på söndag. SUGER. har fått höra hela livet "men du som kan så mycket! varför föröker du inte bara liiiite till." idag vet jag att jag inte är ett pucko som folk tror är lat. jag hade tydligen adhd.

2010-01-08 @ 12:23:52
URL: http://sockiss.blogspot.com
Postat av: Jenny "Pentan"

Hurra och grattis till att du är så jäkla bra!!! =) KRAM

2010-01-08 @ 14:21:46
URL: http://www.nogg.se/minresa
Postat av: Sandra

Haha, ajg ser en likhet mellan dig & mig :)

http://ssnadra.se/?p=3736

2010-01-09 @ 09:27:21
URL: http://www.ssnadra.se
Postat av: T

Heja dig vad duktig du är! Och jag måste säga att du är otroligt söt, trots skelande öga ;-).

2010-01-09 @ 12:55:41
URL: http://integravid-baratjock.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0