Goddag dag 15 :)





Idag stod min våg på 106 blankt :) Det betyder att jag nu gått ner 5,3 kg :) It´s goood!
Plus att jag fick mitt lönebesked igår.. jag kommer plocka ut en lön på 6000 PLUS csn ^^ Wooh för mig! Äntligen lite cash! Så idag har jag bokat kastrering av katter eftersom den där röda äckliga lilla saken jag har ÅTERIGEN kissade ner min säng igår... så fick låna täcke av grannen eftersom L skulle sova hos mig. Bah!
Hoppas det blir bättre annars vet jag inte vad jag gör!
Nu blir det lite allvarligt slappande innan dagen drar igång igen :)
Må gott :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

I'm happy as a hippo for you!

2010-01-25 @ 14:35:53
URL: http://www.ssnadra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0