God morgon dag 1 :)

Jaa inte för att det var en så "god" morgon. Vågen hamnade på 111,3 kg idag. Men det ska ju bort nu!





Jag har drömt drömmar om "bara en skorpa" och "en liten sån gör väl ingenting?". Uscha mig! 
Men det blir inget sånt! Nu är det färdigätet fram till maj eller något! Jag vill vara slank och snygg när jag åker till öland i sommar!
Skicka en massa positiv energi till mig :)
Plus att det är lite synd om mig idag, jag ska gå och få minst två sprutor idag. Eventuellt blir den tredje en tbc-vaccination, och det känns lite läskigt :S
Må gott :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vägde mig i morse, hade gått ner 1,7kg, yay! Skickar lite styrka och motivation till dig!

Kram

2010-01-11 @ 09:29:33
URL: http://www.ssnadra.se
Postat av: Jenny "Pentan"

Har får du en hel hög med energi dumpar

Jag har totalt gått ned 5,6 kg på 11 dagar. Du kommer att klara av det här nu - vi gör det tillsammans!! Tänk framåt, hur du vill se ut på Öland, vilka kläder du ska ha, dina jeans... Tänk på framtiden och inte skorpan som just nu finns i din närhet. Lyft dig själv mentalt över alla gropar och frestelser!! KRAM

2010-01-11 @ 10:00:02
URL: http://www.nogg.se/minresa
Postat av: Vela

Tillsammans klarar vi det. Du gör det toppen bra

2010-01-11 @ 13:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0