Dagen innan dagen D.. igen :)

Har börjat morgonen med två STORA koppar grönt te. Däremot tror jag att jag overdid it lite för nu mår jag lite illa. Vaknade dessutom med huvudvärk idag, och stel nacke. Kanske får skylla mig sjäv med tanke på att jag legat på soffan i två dagar nu.
Det är lite varmare ute idag så jag kanske skulle ta och ge mig ut på en promenad idag. Blev ingen igår, och inte blev det någon skafferilänsning heller. Orkade inte och kände inte för att dricka vin. Jag har aldrig haft starka känslor gällande alkohol men jag tror bestämt att jag börjar få det. Tycker inte man behöver dricka varje gång man är ledig eller att man behöver sukta efter en öl eller vin. Det är sällskapsdricka. Säger inte att man behöver fira något, men man ska ju inte leta efter någon att dricka vin med. Man ska leta efter ett vin som man vill dricka med någon i så fall.
Så borde det vara med godis också.
Nåja nu när jag fått det sagt. 

Detoxen känns lite jobbig. Fick inte i mig någon riktig mat igår förutom frukosten med L. Så jag får väl förvänta mig lite trötthet idag. 

Önska mig lycka till!
:) Imorgon blir det Dag 1 och plugg :)
Må gott :)

Kommentarer
Postat av: Jenny "Pentan"

LYCKA TILL!!!!! Du kan så mycket - så visst fan ska du kunna gå på Cambridge oxå. =)

2010-01-10 @ 12:36:49
URL: http://www.nogg.se/minresa
Postat av: Jenny "Pentan"

Snyggt det blev med nya designen!!

2010-01-10 @ 15:11:15
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0