Dagen har "snart" gått :)

Man blir glad när man har så fina läsare som jag! Nu när jag kollade min blogg har jag fått tre fina kommentarer:
Jag vägde mig i morse, hade gått ner 1,7kg, yay! Skickar lite styrka och motivation till dig!
Kram
/Sandra

Har får du en hel hög med energi dumpar
Jag har totalt gått ned 5,6 kg på 11 dagar. Du kommer att klara av det här nu - vi gör det tillsammans!! Tänk framåt, hur du vill se ut på Öland, vilka kläder du ska ha, dina jeans... Tänk på framtiden och inte skorpan som just nu finns i din närhet. Lyft dig själv mentalt över alla gropar och frestelser!! KRAM
/Jenny

Tillsammans klarar vi det. Du gör det toppen bra
/Vela
Man blir så glad :)
Dagen har gått bra, gick till skolan för att hämta min tenta, men akademin hade stängt. Man vill bara strypa dem. Sen tog jag en promenad hem till mina föräldrar och tog en bastu. Suuuper skönt!
Sen bar det av mot infektionsavdelningen för att bli vaccinerad. Fick dock bara en spruta mot hepatit B... trodde jag skulle få mot Hep A och TBC också.. men uppenbarligen "behövs inte det"...?
Jag har inte varit speciellt hungrig eller sugen. Det känns bra. Har druckit kopiösa mängder vatten. Långt över 3 liter. 

Btw kära vänner, jag är inte den som är den, så den som är den som är känslig bör sluta läsa nu. Jag hade ju en "detox" igår som innebar stora mängder grönt te....
Jag ska berätta lite om hur det här med grönt te fungerar: Grönt te innehåller en massa bra saker, vad exakt får ni googla er fram till själva, och så beror det ju lite på vad det är för te, men framförallt är grönt te känt för att rensa ut kroppens slaggprodukter vilket också är en positiv sak. Det man ska vara beredd på när man kör en detox på grönt te är diarré... en MASSA diarré... en massa OTREVLIG diarré.... en massa, otrevlig, ÖVERRASKANDE diarré. 

Så nu vet ni det. Toabesöken har varit kontinuerliga idag. 
Men jag rekommenderar definitivt grönt te i kombination av cambridge. Det är som en vårstädning av kroppen :)

Nu ska jag toook slappa tills Matilda hör av sig :)
Med en kopp te ;)
Må gott!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har maxat skafferiet med grönt te & dessutom Mullbärste, det vet du vad det är va? Ett te som botar sötsug, smakar inte speciellt gott, men det fungerar! :)



Kram

2010-01-11 @ 18:53:23
URL: http://www.ssnadra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0