Turbulent torsdag

Man kan ju tro att dagen igår inte kunde bli värre efter uppvaknandet med den underkända tentan? Jo visst... dagen fortsatte ju och det är mig vi talar om.
Jag somnade vid 2-3 någon gång.. ensam. 
Min granne som han hade ringt när jag försvann kom upp och tröstade mig och klappade mig på huvudet.
Jag skakade lite, skrek lite, och grät lite men sen bestämde vi oss för att vi ätit, tittat på tv och somnat på varandra i soffan. För det var så det skulle ha gått till.

Men jag vaknade ensam i soffan. 
Har just ätit en välbehövlig frukost (jag älskar nämligen frukostar) bestående av frökusar (världens bästa bröd) tofu cream cheese, och soja mjölk och lite yoghurt. Jag känner mig så där härligt frukost-sömning som man kan bli på lördagar. 

Det blir inte mycket idag. Jag ska vara ensam idag. Får se om jag tar mig på tunggung ikväll...
Men nu blir det horton hears a who och kanske lite mer sömn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0