Hokkaido!

Eller nåt ^^

Idag har jag fått en träningskompis, och på söndag ska han och jag prova Aikido tillsammans! Det ser jag supermycket fram emot!
Och så förväntar jag mig att ha väldigt ont efter imorgon... jag ska skotta snö.... från tak.. klockan 7 på morgonen.. och jag har blivit lovad att få gå vid halv fyra (!) så jag hinner till mitt vanliga jobb inom social psykiatrin vid halv fem till nio...... Det ska bli väldigt spännande att gå på seminarium på torsdag och sen gå på utbildning i Time Pool med jobbet på eftermiddagen och sen träna på fredag och söndag.. bra start på första veckan. PLUS att jag inte vet om det blir något mer skottande, vilket det säkert blir. It better pay good! Det går rakt ner i min "Joy-kassa". 

I övrigt så tvättar jag, och funderar mycket på min vän. Är ömsom arg och ömsom.. ja jag vet inte. Något annat. Besviken kanske. Samtidigt som jag har dåligt samvete för att jag känner att jag inte kommer kunna vara en bra vän.  Vet att min vän läser. Min vän behöver inte få panik. 

Men kämpar också hårt för att låta bli att tänka på min vän. Jag ser fram emot att utsätta min kropp för psykiska och fysiska övergrepp imorgon och till helgen. Men måste vara försiktig med ryggen imorgon. Har ju suttit här i flera dagar så den gillar inte mig just nu.

Hoppas ni hejar på mig och ser mig som en av de där vänliga själarna som ser till att snön inte faller ner tillsammans med taket på oss. Känner mig som en vardagshjälte litegrann, det gör jag aldrig när jag jobbar inom psykiatrin på samma sätt. Mmm... Jag kanske ska börja jobba som snöröjare på heltid.... HAHAHAHA NEJ! 
Tillfälligt!


Må gott hörni!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh har du fått en träningskompis? Lovely!

2010-02-23 @ 18:26:58
URL: http://www.ssnadra.se
Postat av: Jenny

Ha det bra på taket stumpan och kämpa med vikten nu!! Hejar på dig!!

2010-02-24 @ 10:54:16
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0