Dag 2 (44)

Hellu hellu!
Idag hamnade min lilla våg på 109,3 så 1,7 sen igår. En bit till på väg.

Jag fick ett nytt jobb igår :) Min vän Ronny ringde mig och frågade om jag känner någon som är arbetslös så jag räckte upp handen snabbt. Och så undrade han hur jag känner inför att skotta snö. Och jag svarade att om jag får betalt för det är det det roligaste jag vet. 

Så han gav mitt nummer till en snubbe som ringde upp så imorgon ska jag skotta snö på platta tak!!! Aaah! Jag som inte är något höjdrädd eller så...... *lite panikslagen* nåja jag var rädd för psykon innan jag började jobba med dem så det här ska nog gå lika bra. Det som oroar mig är att det snöar idag igen... hur mycket snö kommer vi behöva skotta? Och jag har ju inga täckbrallor (jo jag har två par men inga som passar :() och vad för skor har man på sig såna gånger? Mina UGS är ju superhala, dem vågar jag väl kanske inte ha på mig då...

Hm, jag får fundera över det här.
Önska mig lycka till och en fet timlön ;)
Må gott :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till! Det kommer att gå kanonbra!

2010-02-23 @ 10:32:20
URL: http://www.ssnadra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0