Dag 1 (43)

Nu tänker jag inte lura någon längre!
Idag är dag ETT! Skärpning nu! Vägde mig i morse och den slutade på 111... prick.. igen! Fast det är fan inte konstigt. Den senaste veckan har jag suttit på mitt feta och typ ätit när jag har vaktat på katterna. 

Nu är det en ny vecka, katterna mår bra, jag mår ganska bra, jag känner att jag vill fokusera på mig själv, solen skiner och jag väntar på våren med öppna armar. 
Det är BRA saker!
Det är BRA nu!
Behöver bara skaffa mig rutiner! Och jag tror inte jag kommer ha några problem med att göra det nu.. Det är så mycket förändringar som försiggår runt omkring mig, som jag har spenderat natten med att fundera på om jag vill vara en del av. Lite jobbigt nu när jag liksom erbjudit mina axlar men visst är det okej att ta tillbaka sånt om det är för ens egen skull?
Det är förstås inte alls upp till mig att tycka och tänka någonting alls om det här och jag låter helt enkelt bli. Så jag tar några steg tillbaka och låter dem deala med varandra och sig själva tror jag.
På torsdag blir det Yoga! Det ska jag ringa och boka idag! Men bokar nog inte in så mycket mer. Ska damma fram min dansmatta tänkte jag. Det blir det nog lite ikväll tror jag :)

Får besök av världens bästa Fia idag det blir bra att tänka på något annat en stund :)

Hoppas ni mår gott idag. Solen skiner på mig så jag mår ganska bra trots 111 :P

Kommentarer
Postat av: Caroline

Dag ett här med! Nu jävlar!!

2010-02-22 @ 09:15:54
URL: http://bombshellbaby.blogg.se/
Postat av: Sandra

Härligt gumman! Hejja hejja!

2010-02-22 @ 11:38:11
URL: http://www.ssnadra.se
Postat av: Jenny

Vad duktig du är!!! Kör på nu!! Kram

2010-02-24 @ 10:53:07
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0