VÄRME!!

Känner mig duktig idag! Jajjemensan! Idag har jag nämligen legat på soffan hela dagen förutom när jag varit nere i tvättstugan! MEN det är inte därför jag känner mig duktig. Dels känner jag mig duktig för att jag varit hos konsulenten och tappat YTTERLIGARE 1,21 kg i fett på kroppen! Trots mina pizza-bravader häromdagen! Totalt har jag tappat 10,65 kg i absolut renaste fett sen den 18:e oktober! I love it!

Jag har sänkt mitt BMI  från 37,6 till 33,1 fattar ni att det är 4,5 punkter eller?! Heeelt sjukt! Snart är jag inte fet längre, wunderbar!

Sen är jag också duktig för jag hade planerat att gå på yoga idag, men jag tog mig dit ca 45 minuter innan och körde ett halvtimmespass på gymmet också. Inte så intensivt, men ändå ett pass! Klarade 10 minuter intensiv crosstraining också. Tidigare har fem minuter varit RIKTIGT jobbigt. Nu hade jag säkert kunnat köra 20 minuter utan problem, men jag skulle ju hinna träna lite också! Efter det var det yoga passet... gissa vad? Jag kan sitta i full lotus l(om du inte vet vad det är så googla det för jag orkar inte förklara det riktigt) det har jag inte kunnat förut heller. PLUS att yoga passet var klart innan jag visste ordet av det. Dock har min höft spökat så det var en övning som jag inte klarade av på vänstra benet. Man ska inse sina begränsningar. Imorgon ska jag ta på mig boxarhandskarna och gå och slå skiten ur gymmets sandsäck tänkte jag. Sen blir det nog lite mer crosstraining. Fan jag njöt av crossen idag. Var så där så jag ville blunda och bara springa till musiken. Önskar det var sommar ute då skulle jag nog ge mig ut på en löpartur och se hur mycket jag orkar!

Jag har kommit på en till sak som jag önskar mig i julklapp (jo för jag vet att alla ni som läser tänker skicka en miljon sådana till mig) och denna sak är en pulsklocka. Det skulle vara väldigt kul att se exakt hur mycket jag förbränner när jag tränar. Jag kanske köper en till mig själv i julklapp ;)

JAg har en riktigt bra dag idag! Endorfinerna sprudlar i kroppen och jag vill bara ha mer, mer, MER!! RÖRELSEGLÄDJE WIHOO!!

Dessutom så fungerar mina element. Hittills har jag sovit med detta på mig: ullstrumpbuxor, tights, tjocksockor, vanliga strumpor, mina fårskinnstofflor, linne, och en tjocktröja. Och så sover jag med ett duntäcke och ett vanligt täcke... alltså okej att man blir frusen när man går på cambridge va, men detta är snarare resultatet av två icke fungerande element, varav det ena sitter precis vid min säng. Sen har jag bara två andra som har fungerat, ett stort i rummet och et liiitet i hallen... de ger inte så mycket värme bara de två. Men idag har världens bästa gummi-pappa varit här och slagit på elementen så de fungerar nu ^^ Ska njuta av att inte vara påpälsad när jag går och lägger mig ikväll. Jag hade också turen att få duscha i varmvatten ikväll, så jag duschade extra länge MWAHA!!

Jag ska nog tända några ljus så att värmen kommer igång ordentligt också :)

Jag hoppas verkligen att ni mår lika bra som jag gör! Ni är dåliga på att kommentera, men jag vet att ni är där, and I love you all!

Pussar och kramar och massor av värme till er!! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hade jag haft råd hade jag inte tvekat en sekund på att köpa en pulsklocka åt dig, hoppas du vet det :)

2010-12-02 @ 23:24:38
URL: http://www.ssnadra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0