Roligt!

Well jag tycker det var länge sen jag såg någon utmaning bland alla bloggar så här kommer en. Jag har dock inte blivit utmanad utan jag har helt enkelt SNOTT den här!

Jag tänkte att jag skulle utmana alla som känner för att göra denna. Men Sandra måste göra den för hon är så dålig på att skriva i sin blogg!

Regler:Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! 
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!  (Jag undrar iaf vad jag då ska svara på den första frågan?!)

1. Vad heter du? Joy
2. Ett ord på fyra bokstäver: Jaga
3. Flicknamn: Johanna
4. Pojknamn: Jonas
5. Yrke: Jurist?
6. Färg: Finns väl för fan ingen färg som börjar på J?! Josa?
7. Klädesplagg: Jeans
8. Mat: Japp.. är det mat? 
9. Sak i badrummet: J är uppenbarligen en kass bokstav.. eeh.. Jojobalotion
10. Plats/stad: Jungle
11. En orsak att vara sen: Judosparkar
12. Något man skriker: Jääävlar
13. Film: Jumanji
14. Något man dricker: Jos (haha)
15. Band: Joy Division (räknas det som att jag skriver mitt namn?)
16. Djur: Jaguar *grr*
17. Gatunamn: J A Selanders Gata
18. Bil: JinBei
19. Sång: Jump
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Jojo-battle?

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag snodde din utmaning. :-) finns på sockersara.wordpress.com

2010-12-14 @ 22:03:12
URL: http://sarasxtravaganzaliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0