Kaloriintag :)

Uppenbarligen gör jag någonting rätt i alla fall för i morse stod vågen på 96,1 kg och jag hade i ärligheten namn inte förväntat mig någon förändring idag. Speciellt inte så stor. -1,0 kg sedan igår!

Höll mig ganska bra till min meny igår. Åt min middag lite väl tidigt dock så jag blev jättehungrig framåt natten. å andra sidan var jag vaken MYCKET längre än jag brukar. Så jag åt en smörgås, en kopp te, en satsuma och lite cashewnötter på kvällen. Skulle tippa på en kaloriökning med ca 200-250 kcal.

Dagens meny kommer se lite annorlunda ut, med lite fler kalorier.


Frukost:
200 g lätt laktosfri Yoghurt med ca en msk honung i.
1 skiva frukostknäcke
1 glas lättmjölk
1 satsuma

255 kcal

Mellis: Proteindrink på gymmet, ca 250-300 kcal

Lunch:
1 burk makrill i tomatsås
300 g broccoli
1 skiva frukostknäcke

400 kcal

Mellis: Persimon, ca 80 kcal

Middag:
Här blir det klurig för jag ska äta middag ute med en vän ikväll. Men jag siktar på en sallad. Kommer dock inte veta vad kalorierna hamnar på. 

Kvällsmys: 
Te med en skvätt mjölk och en skvätt honung, typ kanske 20 kcal?
Persimon

100 kcal

Totalt: 1050 kcal + middagens kalorier som säkerligen hamnar runt tusingen beroende på var vi bestämmer oss för att äta. Men ca 2000 kcal idag.

Brände förövrigt 2477 kcal igår på 8 timmar och 50 min i vila, eller ja... genom att göra sånt som jag normalt gör, dvs inte träna. Så att jag ligger mellan 1000 och 2000 kcal per dag känns jävligt rätt :) Alldeles lagom :)

Önska mig lycka till idag :)

Kommentarer
Postat av: jenny

Åh vad bra!! Kul, grattis!!

2010-12-29 @ 10:39:08
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0