Julafton igen

Idag hamnade vågen på 95,7 kg :) Det betyder att jag fortsätter gå ner i vikt och det gillar jag som FAN! Minus 0,4 kg sedan igår och totalt minus 16 kg! Fan vad bra det här känns! 


Idag blir det bara en halv meny dessvärre för ikväll ska det firas jul med den närmsta familjen och då vet man aldrig vad som händer.

Frukost:

200g naturell laktosfri yoghurt
2dl minimjölk
1 skiva Frukostknäcke
1 persimon

285 kcal

Mellis:
1 skiva frukostknäcke

Lunch:
250 g risgrynsgröt
2 dl minimjölk
kanel och socker ofc!

310 kcal

Totalt är jag uppe i 595 kcal nu :) Det gör plats för kvällen som komma skall ;)
Blir någon form av julbord och så men mamma har köpt lite speciella ingredienser till mig så så himla onyttigt ska det väl inte bli. Det svåra är väl godiset. Vin kommer intas men med försiktighet eftersom den riktiga julaftonen slutade med att både jag och bror föll ner i diket tillsammans med prästens lilla kråka, och juldagen var en riktig plåga, och jag måste ju vara pigg och fräsch imorgon :)

Och ja förresten! Gårdagens middag blev sushi och jag blev förvånad, det innehåller ju nästan inga kalorier alls. 1 portion 8 bitars sushi innehåller ca 300 kcal. Så igår fick jag i mig 1350 kcal bara :) yeay!

Men så god jul på er igen och jag hoppas tomten kommer till er också en gång till hah ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0