Dag 59 :)

Ursäkta det uteblivna inlägget igår, det var ingen viktnedgång och jag kände inte för att blogga typ ^^ 

Idag stod vågen på 94,8 kg. En viktnedgång sedan dag 57 med -0,3 kg och en total viktnedgång med -16,9 kg :)

Har känt mig lite matt på kvällarna här och det känns nästan som att mitt näringsintag inte riktigt räcker för min förbränning. Som jag alltid yrkat på så ska man lyssna på sin kropp så tre kvällar i rad har jag ätit lite på kvällarna. Första kvällen blev det makrill och kalkon i tomatsås, brysselkål och broccoli. Andra kvällen blev det avokado, kvarg och kalkon, samt lite nötter. Igår blev det bara en avokado och lite kvarg och jag tror att jag har en bra balans där. Avokado och kvarg är bra för mig på kvällarna när jag tränat. De andra rätterna blev liksom lite för mycket. Jag behöver bara ett litet mellanmål på kvällarna. Så jag ska prova ikväll igen.

Idag är det PT-träning på schemat. Ska bli kul ^^ Tycker alltid att det är lika kul att träffa honom även fast jag alltid har så jäkla apont dagen efter ^^ Men det är okej ^^

Ska föröska hinna med konsulenten antingen idag eller imorgon också. Beror på hur länge jag blir i stan efter träningen idag. blir jag kvar till runt fyra så går jag nog dit innan jag går hem. Hoppas på mätning idag!!
Tycker inte att det är lika roligt med vikten längre, jag vill mäta! 

16 dagar kvar och 4,9 kg. Mmm jag är skeptisk. Men jag kämpar vidare! Må gott!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är inte skeptisk, inte ett endaste dugg, bara så du vet

:)

2010-12-15 @ 12:46:47
URL: http://www.ssnadra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0