Dag 50, 7 veckor

7 veckor på ren kur. Jag blir förvånad själv. Varje dag. Bara 5 veckor kvar och jag känner att jag börjar bli lite nervös. Dels för om jag ska hinna nå mitt mål, dels för hur det ska gå när jag får börja äta igen. Kommer jag klara det då? Jag måste komma ihåg att fortsätta väga mig, komma ihåg att jag inte kan stoppa i mig vad som helst. Det är lite skrämmande och jag litar inte riktigt på mig själv. Men jag ska inte oroa mig över det nu. De sista veckorna ska jag skriva upp vad jag verkligen vill äta, vad som är gott. Tror att det kan vara en bit på vägen i alla fall.

Dagens vikt var 96,9 kg. Viktminskning sedan igår med -0,4 kg och total viktnminskning -14,8 kg. 


Känner mig inte lika varm och febrig som jag gjorde igår, lite piggare och lite bättre idag helt enkelt :) Så nu kör vi på på vecka 8: 500 minuter träning den här veckan då? (jag tror inte på 1000 minuter för mig..än!)


Vad kul att det är så många som gillar bloggen, och så många som läser :)
Tackar för alla fina kommentarer och pepp IGEN! Ni är så underbara allihopa! Tack, tack, tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0