Dag 47 :)

Nu är jag tillbaka på rätsidan!

Dagens vikt var 98,1 kg. En viktminskning sen igår på -0,3 kg. En total viktminskning med -13,6 kg :)

Idag har jag ett mål. Jag vet inte om jag kommer klara det eller om det är realistiskt mål ens, men under 90 innan nyår?

Jag har gått ner ca 2,5 kg/vecka nu.. *lite snabb räkning* jag har ca 4 veckor på mig, det är ungefär 10 kg som jag borde hinna med. Dock finns chansen att jag kommer gå ner mycket mer sakta nu än jag gjort tidigare. Plus att vi har jul och sånt där emellan. Nej jag får helt enkelt skärpa mig! 8 kg ska jag ner innan den 31:a dec!

Peppa mig är ni snälla, för det här kommer nog kräva allt jag har!

Idag ska jag återigen ut och pulsa i snön i mina fina everest täckbyxor. Visste ni att om det blir en lavin, så kommer jag bli hittad om jag har de byxorna på mig. Jajjemensan! ;)

Jag ska knata ner till gymmet och slå ut lite endorfiner i kroppen med hjälp av boxhandskar och boxsäck. Skulle nog egentligen dock behöva någon som höll i säcken åt mig. Men äsch. Jag klarar mig säkert bra själv ^^

Kommentarer
Postat av: Sandra

Pepp, pepp, pepp, pepp! Det kommer gå så bra, du är säkert under 90 innan nyår!

2010-12-03 @ 11:47:22
URL: http://www.ssnadra.se
Postat av: Robine

Mm, julen vill ju väldigt gärna stå som ett moffarläger sådär lagom till finfesten på nyårsafton, haha.



Jag gör så att jag tar tänker bort allt sånt ståhej om julen. Jul måste inte innebära överätning. Julen är faktiskt som vilken dag som helst. Vilken måndag, tisdag., onsdag, torsdag som helst. Jag tycker inte att man ska byta ut allt det julgoda - men man behöver heller itne överdriva sitt intag.



Fokusera på dina mål.

Ifrågasätt om den där risalamaltan verkligen är värd sin 600-1000 kcal.

Måste du äta 8 köttbullar eller räcker det med 4?



Det här kommer du fixa.

Det kommer VI fixa!



Krams!

2010-12-03 @ 13:53:45
URL: http://varstafeta.blogg.se/
Postat av: Bella

Självklart kommer du att lyckas hjärtat!! You can do it! Jag tror verkligen på dig, du är min förebild :) Love you hun!

2010-12-03 @ 23:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0