Dag 45

Igår var en väldigt dålig dag. Vilket resulterade i att KnY låg i sängen hela dagen förutom när hon gick ut och köpte en PIZZA som hon sen åt upp. Vilket i sin tur resulterade i att KnY låg och mådde illa resten av kvällen och hade ont i magen. Dock känns dagen i dag mycket bättre.

Vågen stannade på 98,8 kg. 
Så det är plus 0,5 kg sen igår. Hoppas på att det försvinner under dagen. Tänkte köra lite hårt med mig själv idag och hade väl tänkt att jag skulle vara ute och röra mig hela dagen och sen är det ju body jam (eller afro.. är lite osäker, men nånting av det är det) men nu när jag vaknar så är det 22 minusgrader?! Say whaaat?! It´s totally assfreezing! Oh well.. ut måste jag i alla fall så det blir på med mina termobrallor och arméjackan så får vi hoppas att jag inte fryser. Tror det får bli strumpbyxor och tights under dem idag också. Och sjääälvklart tjocksockor och mina nya vinterskor! Jag. Gillar. Inte. Att. Frysa. SÅ är det. 



Nu ere dags.

Shoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0