Trist!

Onsdag idag! Jag och min klasskompis har varit superduktiga :) Vi har pluggat inför tentan varje dag den här veckan! visst borde vi kunna det här då? Socialpsykologiska perspektiv... det är ENKELT! Eller inte!

Blir nog inte så mycket mer idag.... Vi skulle nog ha tränat men vette tusan om det blir av med det... det kanske får vänta till fredagen efter tentan...

Varför känns alla dagar så obehagliga helt plötsligt?

Jag har kommit fram till att jag har en hel livstid framför mig :) Det gick upp så där ordentligt för mig igår :) Det gjorde mig glad. 



Nu ska jag äta fruktfrukost och ja... förbereda mig mentalt för den här dagen och allt den må komma med som jag inte planerat.


Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0