Tänk bort, tänk bort, TÄNK BORT!!

Jag har min godispåse... Någon som har läst "The tell tale heart" av Poe? Ungefär så känns det. Påsen dunkar där inne... den ropar på mig. Den vill att jag ska komma och äta upp den. Brödet i samma skåp ropar också på mig. Och messmöret i kylskåpet. Yoghurten, ölen, isglassarna som legat i frysen hur länge som helst för att jag inte tycker om dem lockar på mig, korven jag tagit fram åt min vän, de frysta ärtorna.
Argh! Jag känner mig dock ganska duktig. Varje gång mitt sug har satt in har jag tagit en kopp te. Jag saknar tuggummi. Nu har jag ciggaretter och mineralvatten. De två är viktigast för man tröttnar ganska snabbt på vanligt vatten. Måste köpa saft också. Och kanske någon lightläsk... för kvällarna.
Men tuggummi känns mest viktigt för jag har så himla dålig smak i munnen. 

Dessutom har jag värk i fötterna efter allt hoppande på dansmattan hehe. Men det är okej. körde hårt igår så jag kan vila idag :)
Jag har en ganska bra dag trots alla frestelser för jag har lyckats motstå dem alla! jag tänker fortsätta! Ingen frestelse kan komma åt mig så länge jag har mitt te :)
på måndag är det ny vägning. Tidigare har jag ju vägt mig varje dag men det blir så himla fokuserat på viktnedgången då. En stress typ. Och jag måste se till att stressa så lite som möjligt.
Nä nu är det simpsons, bad, matlagning åt min vän och sen mys hela kvällen :)
Hoppas ni mår lika gott som jag gör ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

vad är det för dansmatta du har? ska köpa playstation3 snart till sambon i födelsedagspresent, och tänkte väl fixa ett "tränings" spel till mig själv också.

2009-09-16 @ 18:15:59
URL: http://sockiss.blogspot.com
Postat av: Jenny "Pentan"

Hej bruden! BRA SKRIVET!!! Vet precis hur det är att ha hela matskåpet mässa sitt namn och locka på en värre än sirenerna från gamla Grekland! Syns på BT! Kram - kämpa på du är så duktig!!!!

:-)

2009-09-17 @ 11:35:09
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0