KnysNyaVikt efter en vecka :)

Jag tänkte att jag först och främst skulle publicera mina första mått och allting:
Bröst/byst.....108
Under byst....100
Diafragma.....96
Midja............111
Buk..............117
Stuss............133
Lår...............78
Över knä......59
Vad..............44
Överarm.......42

Startvikt........113,2
Fett %...........48,8
Fett i kg.........55,24
BMI...............37,8


Jaaa och idag var det ju vägning... ingen mätning än :)
Jag var sååå nervös! Usch usch usch!!! Men nu är det över och jag känner mig inte lika nervig längre ;)
Fick veta att jag gått ner totalt 4,2 kg den första veckan. Varav 3,36 kg i rent fett! Woo för mig!
Aaah är så glad ^^ Det är underbart! Har redan sänkt mitt BMI med 1,4 enheter :) Så mitt nuvaranda BMI är 36,4 :) Mycket underbart! Nu är det bara att fortsätta och nu är det snart dags att börja röra på sig också när jag känner mig lite piggare :)


Må gott!!

Kommentarer
Postat av: jess

Oj snacka om resultat, wow vad duktigt :)

2009-09-22 @ 08:52:57
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/
Postat av: Jenny "Pentan"

GRATTIS!!!! :-)

2009-09-22 @ 08:56:41
Postat av: Sandra

Härligt när saker & ting rullar på, det gör allt betydligt lättare.

Du lämnade en kommentar i min blogg (http://viktblogg.ssnadra.se) Och nu tänkte jag berätta lite om mig själv.

Heter Sandra blir 24år, har alltid vart överviktig, tills på högstadiet då jag utvecklade bullimi.

När jag blev "frisk" pendlade jag från att vara normal till överviktig.

Hösten 2007 gick jag in i väggen utav en depression som redan satt sina spår från 2004. Och utav alla mina mediciner mot depression & ångest, & allt tröstätande ligger jag nu på en övervikt på över 30kg.

Det var lite om mig :)

2009-09-22 @ 21:44:56
URL: http://www.ssnadra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0