Dag 2, fortfarande ^^

Ah snart är dag två över ^^
Samtidigt som det känns lite stressande. Men jag tror att jag är mest uppe i varv för att jag inte har någon ramlösa, inga tuggummin, men framförallt: INGA CIGG!!! Argh! SÅnt kan ju ta kål på en! Ska se om min mamma vill vara snäll och låna mig en hundring till det sen. 
Kände att jag hade lite svårt med koncentrationen på föreläsningen idag.. men det gick nog bra.. kanske heh. Imorgon är jag iallafall ledig och då blir det en del plugg och en del vilande. Körde stenhårt på dansmattan igår så kör nog bara ett lättare pass senare ikväll och lite hårdare imorgon om jag orkar. 

Hur går det för er mina kära läsare?
Just ja, jag tänkte jag skulle passa på att tipsa om ett superbra forum för Cambridgekurare: http://brollopstorget.se/Forum-2-19/m3544775.html
Det ör dock lite trögt där just nu. Men där finns länkar till tidigare trådar där det finns en hel massa inspirerande människor, tips och svar på frågor. 

:)

Nu ska jag strax tillbaka till sludierna.

Jag har några fågor till er: Hur mycket vill ni gå ner i vikt? Vad har ni för mål? Varför vill ni gå ner i vikt?
Svar skulle vara kanon :)
Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0