Dag 14 ^^

Sorry att jag varit lite kass med uppdateringarna under helgen. Det har varit fullt upp med plugg och försök till sociala sammanhang och förstås lite shopping ;)

Massa fusk också! Massa massa fusk så det ska bli intressant på vägningen imorgon. Men damnit vad svårt det är när man väl börjat fuska. Men imorgon blir det fan slut på det. Det är jobbigt att fuska. Småfusk som en smulbit av kompisens kaka på cafét är okej men en hel chokladkaka helt ensam är ju inte okej. Jag måste ju spara på fuskandet till när det faktiskt är okej. Imorgon har det gått två veckor och det känns bra men för att det ska kännas ännu bättre måste fuskandet sluta! 

Igår hade jag en underbar ute kväll med loka och kaffe. Uppenbarligen får jag samma rus av kaffe som jag får av alkohol om jag konsumerar stora mängder av det. Jag var helt snurrig när jag kom hem efter fyra koppar kaffe på ganska kort tid, det enda ovanliga var ju att jag förstås inte kunde sova. det brukar inte vara några problem när man konsumerat alkohol.

Jag fick en puss av en okänd kille också så självförtroendet är det ju inget fel på idag. =D
Mina kära bröllopstorgare: Ni anar iinte hur viktiga ni är och hur skönt det är att veta att man är mänsklig när man felar. Att jorden inte går under men att fan låt bli det!

Underbart!
Imorgon är det vägning och förhoppningsvis mätning ^^

Vi hörs imorgon med andra ord!
Må gott!

Kommentarer
Postat av: Jenny "Pentan"

Bra att du får pussar och blir glad av kaffe!! Kan inte bli bättre :-) Lycka till på vägningen!

2009-09-28 @ 10:07:59
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0