Yoga, sol och underkänd tenta!

Vi börjar med det sistnämnda för att få det överstökat: Jag fick underkänt på min senaste tenta.. inte helt oväntat dock, det blir omtenta i januari ^^

Jag har varit på YOGA idag, det känns alltid lika bra och det är fantastiskt hur man kan gå dit med huvudvärk och komma därifrån och må hur bra som helst. Just idag unnade jag mig lite "ljusterapi" direkt efter yogan i form av en solning, och det är ju OCKSÅ hur skönt som helst. Kom hem och kände mig så nöjd med mig själv att när jag fick reda på tentan kunde jag bara le och rycka på axlarna. Sånt är väl livet ibland helt enkelt. Känns så skönt!
Imorgon är det skola, gym och så ett möte med den s.k "Eter-Lennart" det blir nog bra att träffa honom imorgon! Det var länge sen nu och det är alltid skönt att komma dit och må lite bra ibland. Jag ska nog duscha och ta en kopp te snart. Det känns liksom bara jävligt rätt!
Ja okej en trist sak idag: Jag köpte en våg, en sån häftig våg som väger och mäter procent fett och vatten. YEAY tänkte jag ascoolt att ha en sån hemma ju! Så hem och prova på en gång, ställer mig på vågen, vikten som vanligt och sen börjar den mäta fettprocenten.... "err-h" kommer upp... eeh..? Provar igen men med samma resultat.. Jaha?
Slår upp manualen för att kolla felmeddelanden.. "err-h" betyder att fettprocenten är för hög för att vågen ska kunna mäta den -.- 

Vafan är det för skitvåg egentligen, det är ju inte så att jag har över 50% fett i kroppen liksom... nåja... Jag får väl nöja mig med att mäta vikten tills jag gått ner tillräckligt i vikt för att mäta min fettprocent.. Tur att vågen inte var så dyr iaf!
Nähej, nu ska jag mysa ner mig i mitt hem här ^^
Mys och en massa solsken och kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: Jenny "Pentan"

Trist med vågen och SURT med tentan!!! Grrr på den bara - du kan!! Träffas gärna om du åker till Sthlm någon gång, vore superkul!! ha en skön kväll. Kram Jenny

2009-10-22 @ 21:20:10
URL: http://www.nogg.se/minresa
Postat av: Sandra

Jag har vart så jäkla duktig i veckan, så har jag gått upp, känner mig totalt nere :(

2009-10-22 @ 22:19:05
URL: http://www.ssnadra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0