Usch vilken söndag!

Jag tänker väl inte säga så mycket om söndagen egentligen men jag tänker iaf säga att den spenderades med att åka ambulans med en kompis som inte mådde så bra och sen vara på sjukhuset hela dagen.

Jag var helt slut när jag kom hem, så¨jag och min vän R åt falladas och han klappade mig på huvudet. 
Annars blev det inte så mycket mer till mat igår, jag åt en smörgås på sjukhuset... fanns inte riktigt tid för mattänk, men när vi kom ifrån akuten kände jag att jag var hungrig, befogat eftersom jag varit där i ca 4 timmar då och klockan var typ 16 nånting...

Idag blir det att antingen åka upp med kläder eller åka upp och hämta min vän. Sen kommer jag nog ha en inneboende ett par dagar. 

Hm, blir nog ingen vägning idag, men det är mest för att jag känner att jag inte har tid. Har massor att läsa och göra hela dagen, och jag är fortfarande vimmelkantig sen igår. 

Helt galet allting. 
Nåja, nu ska jag vila mina trötta ögon en liten stund till.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0