Träningsvärk!

Men äntligen lite ro i själen. Tentan är skriven och även om det inte kändes bra så känns det bra att nu kunna gå vidare och fokusera på nästa kurs!

Idag har jag träningsvärk. Var på introduktion till World Class´s gym igår. Satan i gatan vad otränad jag blivit. Jag orkar ju ingenting ^^

Jag känner mig ändå rätt stressad just nu, det är mycket som händer just nu och jag skulle egentligen behöva jobba mer än vad jag gör. Borde kanske göra lite mer reklam för mig själv på arbetsmarknaden. Men det är ju så skönt att inte behöva jobba så mycket. 
Jag menar att slippa känna pressen om att behöva jobba jobba jobba hela tiden för att ha råd att leva är ju hur skönt som helst. Men cambridgekuren är dyr och jag har dessvärre ett ganska  dyrt leverne också... :( Jag måste snart köpa mat för en månad till och mitt toapapper håller på att ta slut så jag måste snart handla också. Och så har jag ju två katter också. Ojojoj... Ångest. Men det löser sig alltid.

Kommentarer
Postat av: Emma

vilken varm och härlig känsla det blev i bloggen! jag stört-gillar det!

2009-10-01 @ 20:31:42
URL: http://sockiss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0