Ofokuserad och understimulerad

Nääh usch det här med kur verkar inte fungera för mig just nu. Jag har sjukt mycket runt omkring mig men ändå bara sitter jag. Jag är så rastlös att om jag kunde skulle jag klättra på väggarna men samtidigt så har jag så mycket att tänka på så jag orkar ingenting uuuuusch vad jag hatar såna känslor.

Det känns som att vissa saker faller på plats iaf. Jag har sökt jobb idag och de skulle höra av sig i början av nästa vecka så det känns ju bra. Och så ska jag till banken på fredag med mamma så att jag kan lösa alla mina krediter och sånt skit på ett vettigt sätt. Det ska bli skönt som fan! 
Och så har jag eventuellt hittat en lägenhet jag kan tänka mig att flytta till!
Men annars då?
Jag är fortfarande mentalt utmattad och orkar ingenting efter helgen... men jag tror ändå jag håller på att bli förkyld eller något. Jag är stel i musklerna och orkeslös. Gymet har inte varit på tal om på flera dagar och jag har inte sovit gott på säkert en vecka eller mer och nu börjar det hinna ifatt mig. Jag måste plugga imorgon och jag har ingen som helst lust. 

Jag har ingen lust med någonting. Kan inte någon ge mig lust?
Hur får man lust? Vad är motivation.. det är såna saker som jag borde kunna nu när jag läser psykologi, men icke. 

Dessutom är jag hungrig... men jag har ju ingenting att äta hemma....
Crapety-crap-crap.... -.-

Kommentarer
Postat av: Sandra

Återigen känner jag igen mig, jag har en kamp mellan mig, sömnen & godispåsen! Men man får väl försöka fokusera på något annat, men hur sjutton ska man orka fokusera om man inte orkar? Ge dig en vision av dig själv som du vill vara i framtiden & sen ger du dig en spark i ändan. Pepp, pepp, pepp!

2009-10-14 @ 20:43:16
URL: http://www.ssnadra.se
Postat av: emma

Oh fy! Jag känner igen det där. Det är stressen av att tvinga sig till alldeles för mycket saker samtidigt. Ta en sak i taget! (rom bygdes inte över en dag) jag har haft oändliga krav på mig själv väldigt länge, och det resulterade i att jag gick in i väggen. ta det lungt och tvinga dig inte om du känner att orken tryter! och ta det viktigaste först... du kommer klara allt du vill, men då måste du spara på krafterna att kunna göra det! jag hejar ju på dig! =)

2009-10-14 @ 23:34:24
URL: http://sockiss.blogspot.com
Postat av: Jenny "Pentan"

Baby! Du skriver om mig! Som vanligt är du underbart ärlig och det är en befrielse tycker jag att du ändå är i kontakt med dig själv så pass mycket att du kan få ned din frustration på pappret. Det måste ju börja någonstans, och nu har du i alla fall identifierat problemet. Även om det kanske är större och mer komplicerat än vad du skriver. Jag var tvungen att komma ned på botten - ta fram alla skit och verkligen titta på den. Skämmas, ångra, undra, förstår och inte gömma mig. Man är så bra på att sätta upp skyddslappar för ögonen, hålla för öronen och bara ånga på!! Stanna upp nu. Omstrukturera. Gör något du tycker om. Unna dig att må bra (utan mat), du får må bra. Du är värd det! Nya krafter och massa energi till dig vännen!!! KRAM

2009-10-15 @ 11:18:50
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0