Ni ska få ett tips!

Så här på dag.. eeh.. *miniräknare* 25! Så tänkte jag att jag skulle dela med mig av min nyfunna älskling, som förvisso inte är så god men ändå!

Jag köpte ett te igår när jag var och handlade, det var dyrt som satan meen förhoppningsvis gör det det den ska.
Jag har alltså hittat Grönt Mullbärste som stabiliserar blodsockret och därmed minskar sötsuget. Detta te verkar också förebyggande mot diabetes vilket är väldigt coolt tycker jag!


Jag håller på och provar den för fullt och jag ska inte ljuga för er, det är inte gott alltså. Och som med allt te så är detta ju också väteskedrivande. Inga konstigheter utan det är påsar som ska ligga och dra i varmt vatten (ej över 80 grader) i typ 10 min och sen dricker man. 3-4 koppar om dagen rekommenderar dem men det tror jag inte att jag får i mig. Man ska inte plåga sig med äckligt te när man håller på med cambridge. 

Nåja, annars då? Jo då precis fusk igen igår men vi skulle fira att min vän har fått nytt jobb. Så jag lagade middag, och så åt jag mest paprika. 

Nåja... igår känns mer befogat än tidigare.
Idag då? Jo förstår ni idag ska jag träffa en vän här om morgonen och sen ska jag hjälpa en annan vän att hitta jobb. Sen blir det yoooga ^^ Mys :)


Mys på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag köpte faktiskt Mullbärste för säkert 1 år sedan men har inte testat det än :) Kanske ska ta & ge det ett försök!

2009-10-08 @ 11:31:05
URL: http://www.ssnadra.se
Postat av: Emma

jag tar en cigg när sötsuget blir som värst. inte särskilt hälsosamt I know. Men jag vill bara bli av med ETT beroende i taget. Och nikotinberoende är fan inget att leka med. (junkie)... Går det bra för dig i övrigt då? Du skriver inte så ofta så det är svårt att hänga med. Vill ju veta precis AAAAALLT! =) ha det så bäst och ha det så mysigt på yogan!

2009-10-09 @ 13:30:44
URL: http://sockiss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0