Näeh...

Faktum är att hela den här veckan har varit lite halvkass.. det eskalerade dock framåt helgen. Jag har fuskat massor och jag känner inte ens att jag har ork att bry mig om det. De senaste två dagarna har jag legat på soffan och ömsom sovit ömsom tittat på tv. Har inte orkat så mycket annat och eftersom katterna pissat ner min säng och jag var tvungen att vänta på tvätttid så har jag inte kunnat sova i sängen heller. 

Det är mycket som inte står rätt till just nu men imorgon är en ny dag. Det är synd att man aldrig kan se framemot helgen bara. Aldrig... Det kommer aldrig något bra ur en helg. Jag önskar att det kunde vara vardagsdag hela tiden. 

Nu gör mitt knä ont också och imorgon är det vägning. Det går säkert jättedåligt.
Ja jo precis, positiva klubben.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Min vecka har vart totalt kaos, men det är bara att ta nya tag & försöka se det positivt, om det nu vore så lätt!

2009-10-04 @ 22:49:27
URL: http://www.ssnadra.se
Postat av: Jenny "Pentan"

Stumpan det är dags att rycka upp sig nu och tänka positivt!! Låt inte allt negativt ta överhand - våga må bra. Våga erkänn att du är viktig, att du är värdefull och förtjänar att må bra. Skickar all styrka och värme genom datorn till dig. Jag tror på dig!! Stor kram

2009-10-05 @ 10:45:39
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0