MER träningsvärk!

Nu har jag varit på yoga med världens bästa Matilda, för alla er som är intresserade så går Matilda på LCHF-diet just nu och skriver en hel del om det i sin blogg.

Jag tänkte skriva om något som jag tycker är fantastiskt lyxigt och något som alla borde prova, nämligen LUSH!
Lush gör tvålar med underbar doft som passa alla olika hudtyper! Mina nya favoriter är rengöringssaltet "ocean salt" och "herbalism" samt tvålen "karma soap". De är verkligen helt galet bra. Om man som jag fortfarande ser ut som en 14-åring i ansiktet och har massa problemhy är ocean salt wonderfull! Det svider, och gör ont, men satan vad fin hy man har efteråt sen också! 
Visst är det dyrt men damn worth it!
Så vad annat idag då?
Jo jag har ju försökt lösa mina ekonomiska problemigheter idag och tycker nog att jag lyckats ganska bra med det. Har haft mitt egna lilla "lyxfällan" idag. Perfekt timing då det var en massa såna där saker som jag kunde säga upp idag. Det var skönt :)
Ska även lösa mina dyra lån med lite hjälp, det blir nice som fan!
Nu ska jag sätta mig och räkna på det här en gång till!
Hur går det för mina fina läsare? Ni är många nu! När tänkte ni säga hej allihopa egentligen? ;)
Må gott! (btw klicka på bilden ;))


Kommentarer
Postat av: Emma

hej =)

2009-10-01 @ 22:17:07
URL: http://sockiss.blogspot.com
Postat av: Sandra

Lush är underbart! Vardagslyx!

2009-10-02 @ 10:33:01
URL: http://www.ssnadra.se
Postat av: jess

Ohh precis vad jag älskar..tvålar. krämer och allt sånt :)

2009-10-03 @ 15:44:17
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0