Gah! och Gröt!

Hemska jäkla natt, har haft huvudvärk hela natten och vaknade även så. Men måste pallra mig iväg till skolan. 

Har även provat Cambridges Gröt idag. Den smakade helt okej och det är ju alltid gott med något varmt i magen på morgonen, man känner sig lite mer mätt. Men jag var ju lite klantig och blandade med för mycket vatten (trots att jag hade läst på förpackningen) om ni får för er att prova den ska det alltså bara vara 1,4 dl vatten, inte 2,5 som det normalt är.

Ska nog köpa någon till och se till att blanda den rätt.

Idag är första dagen på resten av mitt liv. Skärpning nu!
Idag står tandläkaren på schemat. Mindre kul men det ska bli skönt att få min skena fixad!
Må gott!

Kommentarer
Postat av: e

gröt är ju det bästa som finns på morgonen! hur går det med ditt cambridge? funkar det?

2009-10-13 @ 13:19:59
URL: http://sockiss.blogspot.com
Postat av: Jenny "Pentan"

Va? Gröt? vart kan du köpa det? Finns det på nätet att köpa tro?

2009-10-15 @ 11:06:27
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0