3 veckor idag

Jävla crap skit! Som tidigare nämnt var förra veckan och speciellt helgen ett jävla piss bajs skit! Och idag fick jag veta det! +1,6 kg på vågen gör ingen människa glad. I FETT dessutom! Kommer inte ihåg vad den totala viktökningen låg på och det är nog lika bra. 

Ny vecka och nya tag! Inget fusk idag och jag har faktiskt mått riktigt dåligt, en massa kaffe och te och dåligt om vatten... jag vet.. skyll mig själv..igen. Men men.. det blir bättre. Mår säkert dåligt av socker-bakis efter helgen också.. 
Imorgon är en annan dag! Planerad ommöblering i vardagsrummet känns positivt! Jag behöver få lite ordning! Ska även gå och handla hos konsulenten imorgon så har jag det gjort också!
Till helgen verkar det bli strängnäs marknad och det är ju alltid kul!
Tack till mina fina läsare som stöttar och tröstar! Tack till mina fina vänner R och M som bara finns till. Och sist men inte minst tack till mina fina co-bloggare! Era ord stärker och motiverar!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt att höra att du ser positivt på att ta nya tag :)

2009-10-06 @ 10:17:05
URL: http://www.ssnadra.se
Postat av: Emma

kom igen nu! du vet att du klarar det! fan inte lång tid kvar nu ju!

2009-10-06 @ 17:54:06
URL: http://sockiss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0