No k to the k och dag två

Mmmhm dagens våg (jo för jag byter varje dag) hamnade på 109,7 kg, på väg neråt! Idag är alltså dag två, är lite orolig för den här dagen då jag är ledig hela dagen och jag ska vara ensam ikväll efter träningen... L vill nog sova hemma ikväll. Det är mycket lättare när han är här för jag vill ju inte verka dålig i hans ögon. Jag skäms ju för att jag fuskar självklart. 

Annars är det städ-dag idag. Mina katter börjar bli oroliga och det brukar vara ett tecken på att det behövs städas här. Har blivit städning varannan vecka nu och det känns som en rätt skön vana. 

Jag är lite dålig på det annars ^^
Sen är det ju förstås T-box, galenskap, men shiet vad kul!
hör säkert av mig senare med mer "sugen-inlägg" ;)


Ja just det... inga ketoner i kisset i dag :) Hoppas på imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0