Mys-lördag ^^

Igår satt jag och min vän F och pratade om pyssel... eller ja egentligen var det väl i typ förrförrgår vi gjorde det men vi träffades igår också, hur som helst är jag SUPERdålig på att pyssla och dona, mitt hem är nästan aldrig nystädat på alla ställen samtidigt. Jag har en massa projekt hela tiden men jag avslutar dem inte och dem som jag aldrig påbörjar blir aldrig av, oftast. 
Men idag har jag och mamma varit och shoppat tyger så hittade jag en liiten bit tyg som jag insåg skulle bli HUR BRA SOM HELST i mitt kök... jag har nämligen 4 stycken likadana stolar med 2 olika klädslar pga missöden med två stolar... Men inte nu längre! Nu har jag fyra fina gröna stolar i mitt kök ^^

Katterna är inte till speciellt mycket hjälp men de är fina på mina nya stolar ^_^

Och så tänkte jag att ni inte sett min nya frisyr så jag lägger upp två bilder på den också ^^
(gah, vänd men jag orkar inte, ni får vrida på huvudet)
Annars vet jag inte vad som händer idag, det verkar bli rätt lugnt. Ska egentligen klä om min fina gungstol också men min hand gör ont så jag får nog vänta med det till imorgon :)


Må gott alla och pyssla lite, det är faktiskt jätteroligt!

Kommentarer
Postat av: Jenny "Pentan"

Hey babe!! =) Härligt att du pysslar och minns din barndom!! Hoppas du mår bra, kram

2009-11-09 @ 10:38:51
URL: http://www.nogg.se/minresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0