Meh!

106,8 idag?!? Vafan...
Och jag var mer i ketos i går kväll än jag var idag på morgonen? Vad tusan är det som händer? Hm...
Nåja, ny dag imorgon, ska nog gå och väga mig imorgon också. Ska bli kul att se vad träningen har gjort med min kropp (märker ju skillnad på utseendet).
Jag tänkte att jag skulle ta lite före-bilder idag, om L vill hjälpa mig.. det där med stativ och ta bilder på sig själv är så jobbigt.
Annars idag då? Jo tentaplugg, tvätt, ska till skolan och hämta min förra tenta eftersom det verkar som att jag är den enda som inte fått resultatet upplagt på studentportalen på nätet.. suck liksom.
Jag går väl säkert ner till Mahulda och sätter mig på hennes praktikplats... fast det förstås... jag är ju typ pank and such... kanske stannar hemma ändå då...
Nåja lite att göra har jag iaf :)
Vi hörs senare :)
God morgon and such... *gäääsp*
Tänkte att efter mer än ett år så kanske det är dags att prova webcamen?

Och ja mycket riktigt, den omtalade 2pac Shakur tröjan, jag är mys!

Må gott!

Kommentarer
Postat av: Jenny "Pentan"

Kämpa på babe!! Du kan det här - vi kan det här!!!! KRAM

2009-11-23 @ 11:35:09
URL: http://www.nogg.se/minresa
Postat av: e

vet inte hur det där med ketos funkar, men kanske går upp och ner hela tiden? du kommer fixa det! var bara sann mot dig själv så fixar du allt! heja heja!

2009-11-23 @ 18:11:35
URL: http://sockiss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0