Loco

Gah! Jag håller på att bli knäpp! Har nu haft lock för mitt vänstra öra i typ 3-4 veckor... och nu har örat börja väcka mig på morgonen och det gillar jag inte. Jag kan inte koncentrera mig på föreläsningarna för jag hör nästan inte vad mina föreläsare säger och så fort någon annan pratar samtidigt då är det kört. Jag blir knäpp av folksamlingar där det uppstår sorl av människor som pratar för då ekar det i huvudet och jag tror jag ska dö...

Jag får små yrselattacker (inte när jag reser mig och så utan när jag sitter ner) då och då som jag känner beror på örat.

och inte nog med det så har det nu börjat susa i örat också!! Jag blir ta mig tusan knäpp och jag har provat allt, nu återstår det bara att sticka hål på trumhinnan och jag gör vad som helst för att slippa skiten! Oavsett hur ont det gör!
Kommer ju bli helt galen snart annars! Det är ju inte så att man vänjer sig vid det heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0