Fy faan

Det är helt galet vad det suger att vara fattig student. Uppenbarligen har jag missat att betala en faktura som jag fått påminnelse på dessutom så den blev ju typ tre ggr så dyr, och så kom den där förbenade kåravgiften på 300 spänn... Vi har inte ens en kår på campus!! Det är fan orättvist! 

Så hur mycket pengar har jag att röra mig med i december då? Joo, precis, 850 spänn. Vilken tur att jag redan köpt alla julklappar.. nästan...
Fy faan vad sugigt! Att inte människor skäms över att skicka ut påminnelser på skitsummor när det snart är jul...
Jag skulle skämmas om jag var dem. Jag skulle "glömma bort" att göra det.

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Usch inget kul, har själv varit en fattig student... ensamstående till på köpet med en son. Julen var en pärs :-(



Svar: Finns nog inga mirakelkurer dessvärre, provade själv att gå ner massor med hjälp av ett medel liknande Cambridge ifjol. Absolut rasade jag i vikt, men idag nästan exakt ett år senare sitter alla kg så fint på samma plats igen;-) Så den här gången har jag valt en helt annan metod, en tuff metod... men en långsiktig metod, där jag får hjälp den medicinska vägen :-)



Trevlig helg!



Kramis!

2009-11-20 @ 13:58:49
URL: http://www.duracellmamman.se
Postat av: e

fyfan för studentlivet alltså. glad iaf att min kåravgift inte är såååå dyr. och att jag ändå har min Fredrik... blir ju lite lättare då.

2009-11-20 @ 23:14:06
URL: http://sockiss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0