FETTSUGNING!!

Har det ordet samma effekt på er som det har på mig? Det knyter sig i magen och jag mår faktiskt riktigt dåligt i någon hundradels sekund innan det går över.
Samma sak med GBP... nej alltså inte Great Brittain Pound utan Gastric ByPass. Jag gick ju och funderade på det ett tag... då mådde jag dåligt. Gillar inte grejen med att någon för in saker i min kropp som inte bör vara där egentligen... ännu värre är ju själva sugandet i fettsugningen. Det är ju det man mår dåligt av. Jag vill inte ha något sugrör i kroppen. Och efter att ha sett Fight Club så vet man ju hur det som kommer ut ser ut också, och usch nej jag vill inte att det ska finnas rester av mig i någon plastpåse någonstans. 

Jag sitter just nu och funderar på det här med överbliven hud, jag vill ju verkligen inte behöva lägga mig under kniven sen...  Läste något igår om en ört som heter Goku Kola som tydligen "äter upp" huden som blir över... det ska tydligen också låta mycket värre än det är. Men det är svårt att hitta information om den här örten uppenbarligen... 
Nåja jag ska leta vidare... 
Det är ju definitivt något som jag kan tänka mig att prova :)


Just det.. plugga var det.. eehe..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska också ner 30 kg, lycka till :D

2009-11-23 @ 14:34:08
URL: http://psycological.blogg.se/
Postat av: Johan A

En kompis som gjorde det och hon var nöjd. Självklart är träna och god kost obligatoriskt även om man gör det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0