Dag ett igen!

Helgerna är inget bra.. det fungerar inte för mig på helgerna och det här med att bara äta på lördagar kommer INTE fungera... jag kan inte hålla mig till bara en dag. 

Jag måste skärpa mig VERKLIGEN! Och jag bara säger det och säger det och jag vill så gärna men det blir ju aldrig som jag vill. Det är svårare den här gången. Det var lättare när jag bodde ihop med föräldrarna och de gjorde mat åt sig själva och mig. (eller ja inte mig när jag höll på med cambridge) dessutom hade jag skola 8 timmar om dagen.. det fanns liksom inte plats för fusk. Jag måste se till att det inte finns plats för fusk nu heller... Måste ha någonting för mig hela tiden... men det är ju galet hur gör man det?

Jag kanske borde sluta laga mat åt L också... det gör mig sugen... 

Men men, dagen idag ser ut som så att det är föreläsning mellan två och fem och sen till hjärnskrynklaren... han kanske har något kognitivt beteende förslag på hur jag ska göra för att sluta äta...
Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0