Dag 2 då :P

Idag stod vågen på 109,6 kg :) så har redan gått ner ett kilo.. Det tycker inte jag är helt fel på första dagen ;)

Hur som helst så har jag ONT i kroppen idag. Varför utsätter man sin kropp för en massa såna här galenskaper som T-box, speciellt när ens sparrningspartner är en gaalen tjej som som bara vevar och vevar i ett galet tempo och med galen kraft vilket resulterar i att stora starka jag står med mitsarna framför mig och försöker gömma mig bakom dem i ett hörn gråtandes... 
Ja okej det där var väl inte riktigt sant men nästan, vi har ganska kul ihop ;)

Men det här med att åka och handla direkt efter träningen är inte riktigt min grej, först gå hem till föräldrarna för att hämta bilen och sen åka till ica och handla... nää det blev jobbigt! Man ska bara gå hem och lägga sig efter träning som t-boxen.


Idag står städning, skola och fika med mamma på schemat. Inga konstigheter, sen ska jag ju försöka pyssla lite med min tvål som jag har tänkt att jag ska göra, måste hitta fler eteriska oljor bara, någon som har någon idé om var man kan köpa billiga sådana?

Nu ska jag nog dricka mitt morgonkaffe och försöka vakna lite :)
Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0