Dag 11 - Första Advent :)

Det blev ytte pytte fusk igår också, men så hoppade jag ju över lunchen också så det kanske blev lite utjämnat haha (yeah right)...

Idag stod vågen på 106,2 men imorgon kommer den stå på lägre :) Har varit supersugen idag men låtit bli! Eller nej jag naggade en godis hemma hos mina föräldrar... men äsch.. första advent ju så jag är nöjd över att jag inte ätit några pepparkakor!

Själv har jag haft adventsmys med mina katter nästan hela dagen.. det där med pluggande gick ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag var lite trött idag...



Jag har också badat ^^ Tänkte att ni skulle få se hur glad jag blir när jag badat ^^
Och så sitter jag med mitt jätte-te-glas och myser med täcket om mig ^^

Jag njuter, men jag saknar faktiskt jullukten lite grann.. glögg och pepparkakor och så där... men men det blir ju mer sånt den här månaden så jag klarar mig nog :)
Snart är det ju dags för min paus, men jag tror att det blir någon form av nyttigt ätande då också, och så ska jag jobba på julafton så det blir förhoppningsvis inget överflöd av godis då heller :) Men på julaftonskvällen blir det nyforsglögg och pepparkakor iaf as tradition, och så på nyår blir det den sedvanliga nyårsfesten här :) Det blir nog nice som fan :)

Ser fram emot det!
Nu ska jag mysa ner mig ordentligt!
Sköt er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0