Dag 10

Idag stod vågen på 106,0 :) så -0,7  sen igår och 7,2 kg totalt nu :) Det är coolt :)

Blev lite fredagsmysfusk igår, för bara mig :)
Kvällen spenderades hos F med hennes söta pojkar. Vi pärlade och så lekte vi med playmobil ^^ Åh vad jag saknar mina ungar på jobbet ibland! Jag saknar att leka.
Efter godnatt kramar och "har du sett den.." en miljon ggr somnade ungarna och jag och F fick lite quality time :) Och då slank visst ett par chips ner (det var verkligen bara ett par dock).

När jag åkte hem sen var jag hungrig och mc donalds och statoil råkade vara på vägen hem så jag tänkte "what the hell" så in på statoil och köpte en sån liten påse med chokladsplashade bilar och lite skumgodis. Och så en liten cheese och en liten strips :)

Åt up cheesen och nästan de chokladsplashade bilarna men sen ville jag inte ha mer och slängde resten.
Känns okej men jag vaknade i morse med ångest över att jag kanske skulle äta något idag, men jag ska vara stark :) Massa vatten istället :)

Idag är det datorfix och plugg som gäller :)

Önska mig lycka till :)

Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0