Dag 20

Jaha.... en massa fusk i helgen i form av lite choklad men framförallt mat. Och chailatte.... det är ju min julgrej... så några såna har det blivit också. Men nu är det slut. Iaf till helgen igen då jag ska åka till Norge och gå på min brorsdotter Olivias dop, jaa juste jag är faster jag ^^ 

Har inte träffat henne än heller så det ska bli mysigt :)
Jag och mina föräldrar ska bo på hotell och jag säger ALDRIG nej till hotellfrukost! Sorry! Men jag sover på hotell alldeles för sällan för att skippa hotellfrukosten när det bjuds!
Annars har jag haft en del problematiskaproblem under helgen och förra veckan varför det inte blivit så mycket skrivande här. Jag vill inte lämna ut för mycket om mig själv och ska jag skriva så har jag en tendens att hälla ur mig allt. Men så här på tisdagen känns det lite bättre.
Tentan i fredags gick bra, däremot hemtentan som jag lämnade in igår var nog under all kritik -.- Men den får jag ju komplettera sen iaf så :)
Ikväll är jag bjuden på adventsmys hos världens bästa Lotta och imorgon blir det troligen pepparkaksbak med Fia och kidsen! Och jag tycker förstås bara att det är kul för att jag får leka med ungarna... sen att jag inte bakat pepparkakor på hundra år har förstås ingenting med saken att göra. Ska försöka hålla mig ifrån att äta deg ;)

Jag tänkte även ställa mig och baka lite nyttigt julbröd inför min paus snart. Hittade ett bröd med kanel och aprikoser och mandlar som verkade jättegott!
HÄR har ni det.


Idag blev jag väckt av tre söta sotare som skulle sota... hihi. Fast jag vaknade mest och var arg eftersom klockan då var typ halv tio.... jag skulle ju börja skolan kvart över nio... suck... Samtidigt lite skönt. Då hinner jag träna lite och så idag! Det blir DDR för hela slanten eftersom det inte blev någon yoga i torsdags och ingen t-box i söndags och så blir det ju ingen t-box idag heller eftersom vi ska till fina Lotta ikväll.
En liten parantes: Vem släppte in backyard babies på nyhetsmorgon? Vems idé var det? Vem ska jag slå in näsbenet på för att denne ska förstå att man inte vill lyssna på backyard babies, och att man SPECIELLT inte vill lyssna på backyard babies klockan 5 i tio på morgonen. Någon borde få sparken.
Så nu fick jag det sagt också.
Hm... så vad mer? Det är nog inte så mycket mer.

Må gott med er!

Kommentarer
Postat av: e

ajajajaj... nu är du inne och vimsar i fel vante tror jag nog... backyard babies är EN av flera som man vill lyssna på på morgonen. själv brukar jag vakna som bäst till marilyn manson.

2009-12-09 @ 14:38:21
URL: http://sockiss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0