:)

Hej allihopa!

Nu tar jag mig tid att uppdatera litegrann :)

Min dator är alltså fortfarande paj, därav ingen större uppdatering på G här. Men jag inväntar ett nytt moderkort som bör komma inom kort :)

Viktminskningen går bra och jag har nu gått ner så mycket som 12,8 kg, känns fantastiskt. Och igår var jag dessutom halvägs, det känns också fantastiskt, att det redan gått så snabbt :)
Jag mår bra och så fort min dator kommer igång igen så kommer jag börja skriva varje dag igen :)


Hoppas ni orkar vänta lite :)

Många kramar ifrån mig!

Och ni som också kämpar med CK, för jag vet att ni är en del som läser som gör det, sluta inte kämpa! Ni klarar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0