Dag 7

En vecka redan? Det går ju bra, bara åtta kvar nu ^^
Och idag stod min våg på 99,5 jag har alltså kommit under 100 äntligen, nu är min första mål inte långt borta 3,6kg är borta =D Men nu börjar allvaret!

Igår var jag ju som bekant på första träningspasset på Nautilus. Min instruktör, Tony, var jätte trevlig och gud vilket bra ställe att träna på medan man håller på med Cambridgekuren. Han frågade en massa om vad jag violle träna och varför, om jag har några skador och så vidare. Sen utformade han ett specifikt program bara för mig. Så som det ser ut nu ska jag gå dit tre gånger i veckan, 2 pass på maskinerna och 1 med bara fettförbränning (dvs simmning, spinning eller något liknande). Sen gick han ju runt med mig och visade hur alla maskinerna fungerade. Så jävla bra träning, men har inte direkt någon träningsvärk idag. Eller så har jag väl kanske inte hunnit känna efter :)

(efter att ha sträckt lite på sig)
Ok... aj... glöm det där sista....

Idag är det vägning hos Diana tänte därför publicera mina mått och min vikt hos henne så att både ni och jag kan se skillnaden (om det har blivit någon :S)

.......................................27/3-07
Bröst.............................108 cm
Under byst...................97 cm
Diafragma...................101 cm
Midja.............................117 cm
Buk................................116 cm
Stuss............................ 131,5 cm
Lår..................................74,5 cm
Över knä....................... 54 cm
Vad.................................47 cm
Överarm.........................42 cm
Fettprocent....................45,4%
Fett i kg...........................47,67 kg

BMI låg på 35,1
(usch dom sista här var inget kul att höra)
Och vikten var 105,0 kg!!

Jag skriver mer efter besöket hos henne ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0