Dag 18

Eftersom blogg.se fittade sig (ursäkta uttrycket) nästan hela dagen igår så blev det ingett nytt inlägg igår.
Men här kommer det ett.

De senaste dagarna har jag fått några skummea utslag vid armhålan och runt bröstet. Först trodde jag att det bara var vanliga utslag som man kan få när man rakat sig.. ni vet.. men sen blev det bara mer mer och mer och det spreds till den andra armhålan och sedan även till ryggen. Min mamma då smart som hon är (ibland hatar jag att hon är sjuksyrra för hon tror alltid det värsta) utbrister då "BÄLTROS!!!" och då ligger jag i ett hörn och grinar och tror att det är det och att jag kommer dö. Hehe så illa är det väl kanskeinte. Men jag tror snarare på en allergisk reaktion.. kanske mot cambridgen... vilket inte är speciellt kul i så fall.

Men till något trevligare.
Igår tvättade jag bilen.. och inte bara utansidan på bilen, utan innansidan också. Med dammsugare och allt! Och på utsidan med svampoch slang ^^ Kände mig jätte duktig och bilen luktar gott! Passade även på att behandla rosten med lack-på-rost moj så att rosten inte sprider sig :) Dock var den gröna färgen på lacken något ljusare än bilens gröna lack.. men det ser ändå bättre ut :)

Och jaha.
Idag stod vågen på 95,4 kg :) Det är en total viktminskning med 7.7 kg ^^ Och en viktminskning sen förra inlägget med, hör och häpna, 1,2 kg :)

Idag ska jag prova lite kläder, mest för att komma fram till vilken storlek jag nu mera har ^^

Fillifjong!

Kommentarer
Postat av: Alex

BÄLTROS! XD

Anyway, jag har också fått någon slags weird bieffekt, men den ter sig inte som din. Det blir typ som små, små röda märken, likt en irriterad hårsäck eller något :S
Starkt jobbat, Joy-san.
Vägde 102 från början, väger nu 98 :3

2007-04-14 @ 15:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0