Dag 16

Ah ännu en wunderbar dag ^^
Solen skiner och himlen är blå. Nu vill jag ha RIKTIG sommar =)
Dock är det torsdag idag = lååång dag. Dvs jag går till klockan 18 ikväll.

MEn jag är glad ändå, tänkte ta en solning och leka med René idag =)

Jag fick nya skor igår wiie ^^ Äntligen slipper man gå i dom där trasiga ^^ Meen nu återstår bara att gå in dom där jävlarna. Det är ju det värsta med converse (även om mina inte är äkte 150:- sko punkten, mycket bra pris för tygskor ^^). Jag tränade igår också¨men fortfarande ingen träningsvärk *Ser frågande ut*.

Såg ju Rickys jäätte häftiga bil igår också. Då han körde aaaalldeles för fort förbi Tuna Park (ett stort köpcentrum.. ingen fiskhandel för er som inte vet vad Tuna Park är) ringde jag upp honom och skällde lite på honom då kom han och hälsade på på skopunkten ^^ Ny klippad och sommarfin i sin sommarbil. Mycket heftigt :*

Dagens vikt? ;)

Idag: 96,6 kg. Dagens viktminskning: 0,4 kg. Total viktminskning: 6,5 kg. =D Nu börjar det röra på sig igen :)
Känns riktigt bra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0