Dag 14

Vilket sämst sätt att börja den tredje veckan på. Ställde mig på vågen och den visade 97.3... jag har alltså gått upp 0,3 kg sen igår. Så nu är det alltså en total viktnedgång med 5,8 kg. Det var inget kul alls. Men dom skall kämpas bort dom med!

Igår var en kul dag dock :)
Först lekte jag med Ullis och hennes vän Elina (?) vi var på stan och kollade bikinis ^^ Jag hittade en som jag blev lite kär i faktiskt.. så jag ska nog köpa den lite längre in på Cambridgekuren.. känns lite dumt att göra det nu :)

Sen försökte datortekniker Åke fixa matildas dator.... den var DÖD! rip osv...

Sen åkte jag hem till René för att fika.. men vi bytte däck på hans kompis bil istället... nästan samma sak haha^^

Idag blir det vägning och mätning.. jag bävar lite inför det faktiskt. Inte mätningen den ska bli kul. Men vägningen, har säkert inte gått ner lika mycket på hennes våg som jag har gjort på min :) Men men kg är kg. Jag väger mig ju lite senare på dagen hos henne också :)


Ja och så fick jag en kommentar igår av en viss kille som jag inte hört ifrån på jätte länge, nästan ett år snart :)

Ali:
Gud vad kul att du skrev, klart jag kommer ihåg den charmige som jag hade livliga diskussioner med nästan hela kvällen :)
Visst går det bra för mig, och jag känner också ett gäng människor som har lyckats med cambridge :)
Jag har inget slutmål utan jag har sagt att jag ska hålla på i 9 veckor totalt. Sen ska jag ge mig. Men mitt första mål är 90 kg.. men jag tänker inte sluta bara för att jag når dit jag tänker fortsätta alla dessa nio veckor :)
Tack så mycket och hoppas att du har det jätte bra du också :)

Jag skriver i mått och vikt senare ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0